Више од 2.000 особа са Дауновим синдромом живи у Србији, показују незванични подаци. Све њих карактерише блага нарав и ведар дух, пре свега топлина коју пружају другим особама. Због свега тога их зову – сунцокрети.
Исти тај жути цвет је и заштитни знак „Дијаманта“ због чега је та компанија покренула друштвено одговорну кампању „Прати сунцокрет“, чији је циљ подршка особама са Дауновим синдромом.
Наиме, од милион продатих боца Дијамант уља, биће одвојен по један динар за донацију удружењима особа са Дауновим синдромом широм Србије.
„На тржиште смо пласирали боце уља са специјалним етикетама које су јасан путоказ свим нашим потрошачима на који начин могу да се прикључе овој лепој хуманитарној акцији. То је прилика да уз омиљено уље добију и додатно задовољство – осећај да су помогли другима, баш као што Дијамант, као друштвено одговорна компанија, током своје традиције која је дужа од 80 година, константно помаже заједницу у којој послује“, изјавила је Татјана Ђокановић, директорка маркетинга и развоја у Дијаманту. Она је нагласила и да то није крај ангажовања компаније у вези са подршком особама са Дауновим синдромом.
Компанија је организовала, током децембра и јануара, ликовни конкурс за особе са Дауновим синдромом – „Прати сунцокрет“. Пристигло је прегршт прелепих радова који ће бити приказани на заједничкој изложби која ће имати и продајни карактер, а сав приход биће такође дониран удружењима за особе са Дауновим синдромом.
„Придружите се овој лепој акцији – пратите сунцокрет и помозите онима којима је помоћ најпотребнија јер имамо више сличности него разлика“, поручили су из компаније Дијамант.
Извор: Портал I love Zrenjanin