Од сваке куповине остварене у ПерСу маркетима, у периоду од 01. до 31. октобра, купци су донирали по 1 динар и на тај начин ПерСу маркети успели су да прикупе преко милион и по динара за набавку огрева за 100 социјално најугроженијих породица. Реч је о породицама које живе у 80 насељених места широм Војводине, а у којима ПерСу маркети остварују своју делатност.
"Подела огрева породицама, почела је у петак 01. новембра и увелико је у току, како би хладне јесење дане који нам предстоје, дочекали спремно" - поручују из ПерСу маркета.
Хуманитарна акција “Топли динар” наишла је на велику подршку како потрошача, тако и пословних партнера. Ове године акцију су се подржале компаније Имлек, Пепси, Штарк, Моравка, Александрија и Victoria Oil. Целокупној организацији и ове године велику помоћ пружили су центри за социјални рад из свих општина, указујући на најугроженије многочлане породице.
Извор: ПерСу