У петак, 30. септембра 2011. године, у сали Градског већа одржан је састанак градоначелника и тима његових сарадника, са једне, и потписника пројекта „Зрењанинска сива књига“ са друге стране.
Састанак је инициран од стране радне групе на изради пројекта и први је у низу који ће две стране одржавати сваког последњег петка у месецу до краја ове године.
Циљ одржавања ових састанка је успостављање редовне и боље комуникације између релевантних представника предузетника и привредника града Зрењанина са једне стране и највиших носиоца градских функција са друге стране, а све у сврху решавања уочених проблема и успостављању бољег амбијента за пословање у граду Зрењанину.
ТЕМЕ САСТАНКА:
- проблем накнаде за прибављање урбанистичке сагласности ЈП-у „Дирекција за изградњу и уређење града Зрењанина“ за постављање објеката привременог карактера на површинама јавне намене;
- проблем висине „еколошке таксе“;
- иницијатива за решавање проблема радног времена угоститељских и трговачких објеката.
Иначе, по свим овим темама, радна група је у претходном периоду доставила градској управи конкретне писане захтеве са образложењем проблема и предлогом решења.
Испред градске Управе састанку су присуствовали: градоначелник Милета Михајлов, члан градског већа задужен за предузетништво и регионалну сарадњу г-дин Тибор Ваш, шеф одељења за послове урбанизма г-ђа Љиља Лубурић Пецељ, шеф кабинета градоначелника Љупка Цвејић Бојовић, начелница градске управе г-ђа Александра Одавић – Мак, начелник одељења за екологију, Дејан Јанков и испред Дирекције за изградњу града Зрењанина Јелка Ђорђевић.
Испред организација потписница пројекта и партнера на изради „Зрењанинске сиве књиге“ састанку су присуствовали: председник Регионалне привредне коморе, магистар Милан Радовановић, председник Општег удружења предузетника Мирослав Ђурић, председник удружења „ЗРЕПОК„ иницијатора и покретача пројекта „Зрењанинска сива књига“ - Драган Видаковић, Лазар Ерне, вођа пројекта “Зрењанинска сива књига”, члан ИО ЗРЕПОК-а и привредног савета града Зрењанина, Будимир Јовановић и председник Уније послодаваца Србије – Послодавци Зрењанина, Горан Ковачевић.
Обе стране су показале високу свест о постојању потребе за заједничким радом на превазилажењу проблема са којима се суочавају предузетници и привредници у свом пословању у граду Зрењанину.
Састанак је протекао у радној атмосфери и отвореној и искреној дискусији у којој су усвојени следећи
УСВОЈЕНИ ЗАКЉУЧЦИ СА САСТАНКА:
- Уважено је да постоји проблем непотребног посла периодичног обнављања УТУ услова за објекте привременог карактера и договорено је да Дирекција и Одељење Урбанизма до наредног састанка предложе своју верзију могућности елиминисања овог проблема;
- Рад на измени одлуке о еколошкој такси је у току, постоји простор за њену корекцију, а предлагач ће у директном контакту са представницима радне групе потражити најпримереније решење за висину и облике убирања ове таксе;
- Усвојено је образложење о неопходности покретања процедуре усвајања одлуке о измени и допуни важеће одлуке о радном времену угоститељских и трговинских објеката и расписивању широке јавне расправе по овом питању, а Градоначелник је у току састанка издао наређење да се одмах приступи овом послу;
Сви учесници су се сагласили да је састанак био од обостране користи, те су на послетку, делегирали и теме које ће се обрађивати на наредном састанку.