Домаћи трговински ланац ПерСу покренуо је пројекат под називом „Наши смо“, који предвиђа нови модел сарадње са локалним произвођачима.
ПерСу сада има 140 продајних објеката на великом броју локација, а запошљава чак 900 радника, нагласила је у уводном делу представљања пројекта руководилац маркетинга у овој компанији Слобода Миливојев. Она је подсетила и да је ПерСу међу оснивачима и члановима трговинског кластера „Домаћи трговински ланац“ (ДТЛ), у оквиру којег послује 600 продавница на територији целе Србије.
– Циљ ове акције је да додатно мотивишемо, оснажимо и подстакнемо локални развој и сарадњу, тако што ћемо пружити прилику произвођачима из нашег региона да олакшано пласирају своје производе у нашим маркетима. Једнако важан циљ је да нашим купцима понудимо квалитетне, здраве и свеже производе, јер је пројекат превасходно усмерен на произвођаче свежих прехрамбених производа – каже један од директора и власника компаније „ББ траде“ Дарко Бјелоглав, у оквиру које послује и ПерСу, напомињући да је план да данас покренути пројекат дугорочно заживи.
У ту сврху покренут је и сајт „Наше, нама вредно“, на којем ће бити сва обавештења за заинтересоване.
Бјелоглав је најавио и скоро отварање новог дистрибутивног центра, којим ће снабдевање и пласман производа локалних произвођача бити још успешнији.
– Нудимо релаксиране услове сарадње и много повољније уговоре а локалним произвођачима свакодневно ће бити на располагању тим људи у нашој компанији – најавио је Дарко Бјелоглав.
И Драгољуб Бјелоглав, који у компанији има исти статус као и његов брат Дарко, изразио је оптимизам у погледу развоја овог пројекта.
– Добри параметри, а то је пре свега раст промета у односу на прошлу годину од десет посто, као и раст броја запослених и увећање фонда за зараде, дају разлога за оптимизам. Радује и пораст броја породиља које раде у нашој фирми а који је за годину дана чак 15 посто, што говори о сигурности радника који су код нас запослени – нагласио је Драгољуб Бјелоглав, уз напомену да је фирма уплатила ПДВ на годишњем нивоу од 133 милиона динара а око180 милиона отишло је у буџет Републике по основу исплаћених зарада, уз још 20 милиона локалних доприноса.
Власници и менаџмент компаније ПерСу истичу да овакви облици сарадње никако не значе да ће овај трговински ланац запоставити сопствену производњу, коју је већ развио.
А први потписани уговор у оквиру новог пројекта браћа Бјелоглав потписала су са власницом реномиране млекаре „Мокрин – млек“ Бојком Плавшић, која је нагласила да су овакви облици сарадње један од начина за опстанак малих домаћих произвођача.
– Наша роба стизаће до далеко већег броја купаца, по знатно нижој цени испоруке. Осим тога, ми не морамо да губимо време око пласмана и можемо да се посветимо унапређењу производње. Такође, пронашли смо модел за олакшице и за 300 добављача сировина за моју млекарску производњу – напомиње Плавшић.
Она подсећа да је сир који производи „Мокрин-млек“ већ деценијама на тржишту а да се сада појављују и нови производи, који ће кроз сарадњу са компанијом ПерСу много лакше доспевати до потрошача.
ИЗВОР: ПОРТАЛ ЗРЕЊАНИНСКИ