latinica | ћирилица

ФИРМА ЧЛАНИЦА ЗРЕПОК-А, ДИЈАМАНТ СИНОНИМ ЗА КВАЛИТЕТ ВЕЋ 80 ГОДИНА

12.03.2019

Татјана Ђокановић, директорка маркетинга и развоја компаније Дијамант, каже да су љубав и страст према послу од кључног значаја за очување елана и ентузијазма.

Колико дуго сте у "Дијаманту" задужени за маркетинг? Шта сте по струци?

- Дипломирала сам на Факултету организационих наука, али највише сам научила кроз посао у коме сам већ 17 година. У компанију Дијамант сам дошла пре две године јер сам желела да се и даље професионално усавршавам. Рад у компанији која има традицију дугу 80 година не само да ми импонује него ми даје могућност напредовања и личног усавршавања.

Имате дуго искуство у вођењу брендова прехрамбене индустрије. Шта је тајна ваше успешне каријере?

- Пре свега љубав и страст према послу који радим, то је оно што је неопходно како се не би изгубио ентузијазам и елан после дугогодишњег рада у овој бранши. Волим изазове, желим да учим и трудим се да кроз кампање покажем, заједно са својим тимом, да идемо увек корак испред очекивања потрошача и тржишта. Исто тако, од изузетне важности за позицију директора маркетинга и развоја је добро познавање других сектора са којима се блиско сарађује – пре свега мислим да на производњу, продају и финансије, али и праћење конкуренције и светских трендова у прехрамбеној индустрији.

Дијамант уље је добило признање "Мој избор" од потрошача. Колико је заслужан маркетинг да производ заиста и стигне до потрошача?


- Тако је, осму годину заредом компанија Диајмант осваја вредно признање „Мој избор“. Потрошачи су одабрали наше уље као најбољи домаћи производ јер нам верују пре свега захваљући квалитету, искуству и традицији компаније Дијамант. Свакако да имиџу и целокупном пословању компаније доприноси пажљиво осмишљена маркетинг стратегија, као стратешки приступ у изградњи и развоју наших брендова. Маркетинг је неодвојив део пословања и сигурно да је за успех и добар пласман на тржишти неопходан.

Какви су захтеви тржишта у прехрамбеној индустрији и да ли успевате да одговорите на све?

- Тржиште се свакако мења, као и навике потрошача. Ми пратимо трендове и сваке године тржишту нудимо нешто ново што сигурно доприноси томе да останемо лидери у више различитих прехрамбених категорија – уље, мајонези и маргарини. Развијамо све категорије производа тако да велику шансу видимо у преливима и зимници и ове године ћемо пред потрошаче изаћи са неким изненађењима.

Какви су даљи палнови у развоју бренда и да ли ће бити нових чланова "породице" Дијамант?

- Током прошле године радили смо на редизајну амбалажа различитих категорија као и на новим кампањама, како бисмо још боље позиционирали наше производе. Иновативна решења и улагање у развој произовда су били у фокусу прошле, али и ове године. За потрошаче смо припремили неке новине, али нека то за сада остане тајна.

Велика улога маркетинга у пословању компаније

Добро познавање свих сектора са којима маркетинг сарађује, као што су продаја и финансије, али праћење конкуренције и светских трендова у прехрамбеној индустрији, представљају предуслов за успешно управљање службом маркетинга једне од највећих домаћих прехрамбених компанија код нас. Са Татјаном Ђокановић разговарали смо о томе какву улогу маркетинг данас има у креирању свести потрошача, како се носи са изазовима које тржиште и посао сам по себи носи, приватно и професионално.

Извор: Блиц

Контактирајте нас

ЗРЕПОК, Краља Александра I Карађорђевића 15/III, Град Зрењанин, Република Србија