Свечана додела награда „Corporate Superbrands Serbia 2015-2016“ организована је у понедељак, 13. јуна у београдском хотелу „Метропол Палас“ и том приликом објављена су имена компанија које су добиле статус „Corporate Superbrands Serbia 2015-2016“ као и компанија које су "Бр. 1" у својим категоријама.
У друштву најбољих нашла се и фирма чланица „ЗРЕПОК“-а, компанија „ГОМЕКС“. Нашем трговинском ланцу додељена је титула „Superbrand Serbia“. Повељу и сертификат „Superbrand Serbia“ примио је директор компаније „ГОМЕКС“ Горан Ковачевић.
„Супербрандс“ је основан 1994. године у Великој Британији и представља водећу светску платформу за промоцију брендова ради повећања информисаности о брендингу и промовише ту област кроз препознавање и утврђивање водећих међународних и локалних брендова у свакој земљи чланици, којих има 90 широм света. Пословно окружење у Србији је изузетно добро прихватило пројекат „Corporate Superbrands Serbia“ што показује да се пословни сектор Србије развија брзо и ефикасно. Циљ „Corporate Superbrands Serbia“ је да се стриктном процедуром изаберу најуспешније компаније - корпоративни супербрендови на подручју Србије.
Процедура избора за „Corporate Superbrands Serbia 2015-2016“ у Србији спроведена је у две фазе. У првој фази, Стручни савет конституисан на волонтерском принципу од седамнаест чланова, оцењује почетну листу од приближно 1.600 најпознатијих брендова, подељених у 34 категорије у зависности од сектора у којем послују. Стручни савет ја заснивао своје мишљење на следећим општим критеријумима: признање јавности и добра репутација, дуготрајна доследност и поузданост, одговорност корпорације: тржиште - квалитет, цена и услуге, корпоративни односи - законитост и транспарентност, пословна средина и поступци, друштвена одговорност - спонзорства, културни и друштвени догађаји, заштита животне средине.
У другој фази одабране „Superbrand Serbia“ оцењивали су чланови Стручног савета, као и грађани Србије, путем анкете истраживања јавног мњења. Анкета испитивања јавног мњења спроведена је на репрезентативном узорку од 1.000 представника пунoleтне урбане популације Србије. Два добијена резултата комбинована су на следећи начин: 50 одсто гласова Стручног савета и 50 одсто гласова на основу истраживања јавног мњења.
Повељу и сертификат „Superbrand Serbia“ примио је директор компаније „ГОМЕКС“ Горан Ковачевић