ПерСу маркети добитници су престижне УЕПС награде за интегрисану бренд кампању „Наше нама вредно“, у категорији малопродаје и услуга у Србији. Под слоганом „Умешност завођења“, награде су додељене најбољим компанијама, организацијама, институцијама и агенцијама за најквалитетнија и најкреативнија решења у области тржишних комуникација за 2018. годину.
Удружење за тржишне комуникације УЕПС овом приликом обележило је и 58 година постојања, додељујући традиционална признања у 16 категорија. Ове године на конкурс је приспело рекордних 270 радова, међу којима су ПерСу маркети добитници бронзаног признања за интегрисану бренд кампању.
Веома смо поносни на ову награду, јер она представља потврду нашег рада и залагања, а све у циљу унапређења пословања и додатног приближавања нашим купцима широм Војводине. Ова кампања је део приче нашег места и свега што нам оно пружа. Она нам поручује да све што нам је важно у животу, мора пажљиво да се негује. Драго нам је да су наши потрошачи добро разумели нашу поруку - поручују из ПерСу маркета.
Бренд кампања „Наше нама вредно“, покренута је у априлу ове године, са жељом да се вредности компаније и све оно за шта се залажу представи и пренесе широј јавности и потрошачима.
ИЗВОР: ПерСу