У оквиру реализације пројекта „ЗРЕЊАНИНСКА СИВА КЊИГА“ и договорене динамике редовних састанака пословне заједнице Зрењанина и градских челника, у петак, 28. децембра 2012. године у сали градског већа одржан је четврти по реду састанак представника партнерских огранизација ангажованих на пројекту „Зрењанинска сива књига“ и носиоца највиших функција градских власти на челу са градоначелником мр Иваном Бошњаком.
на слици - представници пословне заједнице са градским челницима
И последњи састанак представника пословне заједнице и градских челника у 2012.-ој години је протекао у радној и конструктивној атмосфери. Након анализе урађеног од претходног састанка, разматране су и нове теме и проблеми као и предлози за њихово превазилажење. Састанак је био отворен за медије, након чега су Дарко Каран, помоћник градоначелника и Драган Видаковић, председник „ЗРЕПОК“-а дали изјаву новинарима
ЗАКЉУЧЦИ СА САСТАНКА:
I. У вези прве тачке дневног реда:
УСВАЈАЊЕ ЗАПИСНИКА СА ПРОШЛОГ САСТАНКА И АНАЛИЗА ЗАКЉУЧАКА:
• Именовати чланове радне групе које ће се бавити израдом нове Одлуке у вези рада угоститељских и трговинских објеката
• Именовати чланове Социјално економског савета града Зрењанина и изабрати председника тела
II. У вези друге тачке дневног реда:
ИНФОРМИСАЊЕ О ПРЕДУЗЕТИМ АКТИВНОСТИМА У ВЕЗИ РЕШАВАЊА ПРОБЛЕМА СЛАБОГ КВАЛИТЕТА ГАСА КОЈИ СЕ ИСПОРУЧУЈЕ КОРИСНИЦИМА У ЗРЕЊАНИНУ И РЕГИОНУ БАНАТА
• Организовати састанак са Министарком енергетике, Зораном Михајловић на којем ће узети учешће и представник „ЗРЕПОК“-а Будимир Јовановић. Наставити преговоре са Србијагасом и НИС-ом у вези са решавањем проблема слабог квалитета гаса
III. У вези треће тачке дневног реда:
РАЗМАТРАЊЕ ПРОБЛЕМА У ОБАВЉАЊУ ТАКСИ ДЕЛАТНОСТИ У ГРАДУ ЗРЕЊАНИНУ И НАЧИНА ЗА ЊИХОВО ПРЕВАЗИЛАЖЕЊЕ
• Формирати радну групу која ће се бавити изменом одлуке о ауто-такси превозу путника на територији града Зрењанина, изменом елабората за уређење такси стајалишта града Зрењанина и корекцијом начина утврђивања и усклађивања економски најниже цене ауто такси превоза у граду. Израдити правилник о понашању таксиста у ванредним ситуацијама.
IV. У вези четврте тачке дневног реда:
ИНИЦИЈАТИВА ЗА РЕШАВАЊЕ ПРОБЛЕМА ЛОШЕ РЕГУЛИСАНОСТИ ДРУМСКОГ САОБРАЋАЈА НА РАСКРСНИЦАМА У ГРАДУ ЗРЕЊАНИНУ
• Израдити елаборат - студију о саобраћају са примедбама који су унети у Иницијативу за решавање проблема слабе регулације друмског саобрађаја на раскрсницама у граду Зрењанину, коју је предала радна група за израду Зрењанинске сиве књиге
V. У вези пете тачке дневног реда:
ИНИЦИЈАТИВА ЗА РЕВИЗИЈУ РАДА ШТАМПАРИЈЕ И ПРОДАЈНОГ ОДЕЉЕЊА ГРАДСКЕ БИБЛИОТЕКЕ
• Организовати заједнички састанак са књижарима и са директором Градске библиотеке, укључити у решавање проблема књижара и Члана Градског већа Дубравку Булован Бенгин.
VI. У вези шесте тачке дневног реда:
ИНФОРМИСАЊЕ О ПРЕДУЗЕТИМ АКТИВНОСТИМА У ВЕЗИ УСПОСТАВЉАЊА ЈЕДНОШАЛТЕРСКОГ СИСТЕМА ПРИЛИКОМ ИЗДАВАЊА ГРАЂЕВИНСКИХ ДОЗВОЛА И ПРЕЗЕНТОВАЊЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ БРЗИХ ОДГОВОРА
• Усвојена информација Градоначелника, мр Ивана Бошњака, о току активности на успостављању Канцеларије брзих одговора.
Комплетан извештај са састанка можете преузети ОВДЕ.